چادر دوزی اصفهان

گروه تولیدی چادر آرش تکنیک بهترین چادر دوزی در اصفهان و تولید کننده انواع چادر های مسافرتی، تشک چادر، چادر ماشین ، چتر خیابانی، انواع پشه بندهای خانگی، کودک و مسافرتی، تشک چادر و …  با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا می باشد.

طراحی از شما، تولید و اجرای انواع چادر های برزنتی ، کانتینری، چادر های عشایری، اسکلتی، خیمه ایی، مسافرتی، فنری و عصایی

انواع چادر های ماشین سواری، باری، نیسان از ما

کافی است یکبار از ما خرید کنید مطمئن باشید مشتری دائم ما خواهید شد.

چادر دوزی اصفهان

اگر برای مسافرت برنامه ریزی کرده اید و محل اقامت برای شما چندان مهم نیست و دوست دارید هزینه محل اقامت را در جای دیگر صرف کنید، یا شما پایه ثابت گروه های کوهنوری و کمپینگ در طبیعت هستید بهترین گزینه برای شما خریداری یک چادر مسافرتی با کیفیت است. اگر بخواهید در ازای یک رویکرد ماجراجویانه تر، در برخی امکانات رفاهی موجود صرفه جویی کنید، یک چادر کوچک و سبک می تواند پول نقد زیادی را برای شما ذخیره کند.

گروه تولیدی چادر آرش تکنیک با دو دهه فعالیت در زمینه تولید چادر مسافرتی اصفهان، تولید کننده انواع چادرهای مسافرتی فنری، چادر مسافرتی کودک و نوجوان، چادر و سایبان های ستاره ای، چادر های گلخانه ای، کله اسکلتی، چادرهای برزنتی و خیمه ای، توالت های صحرایی و … می باشد که با کیفیت ترین ها را برای شما عزیزان تهیه کرده اند تا هر مدل چادری که مد نظر دارید را انتخاب کنید و با خیالی آسوده به سفر بروید.

در مجموعه چادر دوزی اصفهان اگر مدلی را انتخاب کردید که جزو نمونه های موجود در سایت نبود، به راحتی و از راه های ارتباطی مختلف نمونه مورد نظر خود را برای مجموعه ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن محصول انتخابی شما را تولید و به دستتان برسانند.

چادر دوزی اصفهان

خرید چادر مسافرتی

چادر ها بخش مهمی از وسایل در هنگام مسافرت است زمانی که به سفر می رویم خانه ما خواهد بود، زمانی که هوا بد می شود پناهگاه ما خواهد بود و پس از روزهایی که همیشه آسان نخواهد بود جایی که در آن بخوابیم. برای این و خیلی چیزهای دیگر، خرید یک چادر خوب قبل از رفتن به جاده یک تصمیم کلیدی است. با این حال، چیزی به نام چادر کامل وجود ندارد. یا بهتر است بگوییم هیچ چادری وجود ندارد که مناسب همه سلیقه ها باشد. انتخاب بهترین چادر به نوع سفری که می‌خواهیم انجام دهیم، آب و هوای محل سفر، وزنی که مایل به حمل آن هستیم و نوع چادری که برای زندگی در آن کاربردی ‌تر است بستگی دارد. ما در مجموعه گروه تولیدی چادر آرش تکنیک بهترین چادر های مسافرتی را تولید می کنیم، تا شما مسافران عزیز بدون نگرانی و در کمترین زمان ممکن بهترین چادر مسافرتی مخصوص سفر خود را خریداری نمایید.

قیمت چادر مسافرتی

در زمان خرید چادرهای مسافرتی باید به نکات زیادی دقت داشته باشید تا بتوانید یک چادر با قیمت معقول خریداری نمایید. در مجموعه ما انواع چادرهای مسافرتی در اندازه، جنس و سایزهای مختلف تولید می شود که می توانید با توجه به نیاز خود از ما خرید کنید. به طور کلی از جمله عواملی که می تواند در قیمت یک چادر مسافرتی تاثیر گذار باشد عبارتند از: مواد اولیه برای تولید چادر، جنس پارچه چادر، نوع تیرک، نوع کلی و ساختمان چادر، ضد آب بودن و یا نبودن ، چند اتاقه بودن چادر، ظرفیت چادر، سبک بودن، قابل حمل بودن، تجهیزات اضافی چادر و …

 با خرید از بورس چادر دوزی اصفهان به صورت مستقیم و بدون واسطه ما تضمین می کنیم انواع چادرهای مسافرتی را می توانید با مناسب ترین قیمت و کیفیتی قابل قبول از ما داشته باشید.

چادر مسافرتی بادی  

چادر های مسافرتی بادی نمونه ایی از چادر های تونلی و خانوادگی بزرگ هستند، اما با سایر چادر ها تفاوتی که دارد مربوط به ساختار و اسکلت بدنه آن است. چادر های بادی به جای استفاده از اسکلت فلزی و میله برای نگهداری کل چادر، از پمپ باد به این منظور استفاده می کنند. به این صورت که چادر را باز کرده و از پمپ باد برای باد کردن تیوپ های تعبیه شده در چادر مسافرتی استفاده می شود و چادر به صورت استوار روی سطح نصب باقی می ماند. این تیوپ ها ساختار سفت و محکمی به کل بدنه می بخشد و همین امر باعث سنگین تر شدن این نمونه از چادر نسبت به سایر چادر مسافرتی هاست. این چادر مسافرتی مناسب برای کمپینگ های با ماشین است. ساختار این چادر بسیار بادوام ،محکم، ضدآب و آتش و جنس بدنه از پی وی سی است. در مدل های مختلف اتاق دار و بدن اتاق تولید می شود.

چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر های مسافرتی اتوماتیک در کمتر از دو یا سه دقیقه جمع و نصب می شوند. چادر های اتوماتیک بر خلاف چادرهایی با تیرک های پیچیده یا غیرقابل تعویض زمانی قابل استفاده هستند که باید در آب و هوای بد یا نور کم  آنها را به سرعت  باز و نصب کنید. آنها می توانند با سرعت و بدون کمک راه اندازی و جمع می شوند که یکی از مهم ترین مزیت های این چادر های مسافرتی می باشد.  این چادر ها به وسیله میله هایی که درون آنها تعبیه شده است نصب و جمع آوری می شوند. نصب این مدل چادرها راحتتر از جمع آوری آنهاست، و جمع آوری این مدل نیاز به روش خاصی دارد. جنس این مدل چادر ها نازک تر از سایر مدل هاست و بیشتر برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم و معتدل است و مناسب مکان های سرد نیست. سبک و قابل حمل هستند و در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند.

چادر مسافرتی برزنتی

به طور کلی برزنت در انواع مختلف تولید می شود و خود پارچه برزنتی نیز در مدل های برزنت شمعی، برزنت کانتینری و پارچه های برزنت نسوز و ضد آب در بازار موجود است. پارچه برزنت از جنس پلاستیک یا نایلون هایی از جنس پلی اتیلن، کرباس و پلی استر با روکش تولید می شوند که بسیار مقاوم  در برابر باد و باران و نور خوشید ، ضد حریق و حرارات است.  پارچه برزنت شمعی اگر به صورت یک لایه تولید شود مناسب برای تولید چادر های مسافرتی هستند. این چادر ها مقاوم هستند و در برابر نور خوشید، تغییرات آب و هوایی و باران محافظ بسیار خوبی هستند.  اگر در حال سازماندهی یک رویداد در فضای باز هستید و به دنبال بهترین جایگزین برای محافظت از مهمانان خود در برابر عوامل محیطی هستید چادر مسافرتی برزنتی یا خیمه های برزنتی مناسب برای این زمان است. مطمئناً در سطح شهر زمانی که مناسب های خاصی باشد برپایی این خیمه ها مشاهده کرده اید.

چادر مسافرتی دو نفره

چادر مسافرتی های دو نفره محصولی عالی و بسیار کاربردی است مخصوصا زمانی که در مسافرت یا کمپین شما باید از کوله پشتی استفاده شود و در مسیر های مختلف باید پیاده روی کنید. این مدل چادر ها معمولا دارای سقف کوتاه تر نسبت به سایر مدل ها است و به صورتی طراحی می شود که ظرفیت 2 نفر به صورت خوابیده را دارد، ولی در جابه جایی و حمل و نصب بسیار کاربردی تر است. سقف کوتاه یک مزیت محسوب می شود که در ارتفاعات به دلیل وزش باد چادر واژگون نشود و در جای خود باقی بماند. چادرهای دونفره در مدل های فنری، اتوماتیک و عصایی در بازار تولید می شوند. این چادرها مقاومت خوبی دارند و به دلیل کوچک بودن نسبت به سایر چادر ها در اطراف گوشه های خود محل هایی برای نصب میخ در زمین و طناب نگهدارنده تعبیه شده است. حتما در زمان خرید از فروشنده درخواست کنید تا طریقه نصب و جمع آوری را به شما آموزش دهد چرا که هر کدام از آنها مدل های مختلفی دارند

چادر مسافرتی اتاق دار

در زمینه چادرهای مسافرتی، یکی از جدید ترین مدل های موجود در بازار چادرهای مسافرتی اتاق دار است که به نوبه خود می تواند خارق العاده محسوب شود. این مدل چادرها مانند فضای یک خانه، دارای یک سالن و اتاق خواب است به این معنی که یک فضای کلی آزاد و یک یا دو اتاق مجزا دارد که به وسیله دیواره ها از هم جدا می شوند. این فضاها به صورت مجزا و قابل ادغام با یکدیگر قابل استفاده هستند. با توجه به مدل این چادر قاعدتاً فضای نشیمن و استفاده بیشتری نسبت به چادر مسافرتی های معمولی دارد. در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می شوند، دارای پنجره های مختلف و در برخی مدل ها در سقف نیز هواکش تعبیه شده است که در آب و هوای نامساعد قابل بسته شده است. محل نصب در نسب به چادرهای معمولی متفاوت و در این مدل ممکن است دو درب نیز داشته باشد. جابه جایی، نصب و حمل ان آسان است.

چادر مسافرتی بچه گانه

چادر مسافرتی کودکان در مدل و سایزهای مختلف در بازار موجود است. این چادرها به صورت زیبا و با طراحی های بچه گانه، عروسکی و رنگ های شاد معمولا تولید می شوند تا برای کودکان زیبا و جذاب به نظر برسد. قابل استفاده هم در منزل به عنوان خانه بازی کودکان است و هم می توان در بیرون از منزل و حتی مسافرت زمانی که کودک خواب است استفاده شود به دلیل اینکه کودک مورد حمله حشرات و حیوانات موزی قرار نگیرد. به دلیل زندگی آپارتمان نشینی امروزه، اکثر بچه ها در فضای خانه مشغول بازی و فعالیت هستند بنابراین خرید این چادر ها می تواند بهترین هدیه برای آنها باشد. چادرهای مسافرتی بچه گانه در سایز های مختلف، جنس های مختلف، برخی مدل ها دارای پنجره و اسکلت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. در هنگام خرید جنسی را خریداری نمایید که حتما قابل شستشو باشد چرا که بهداشت و نظافت برای کودکان خیلی مهم است.

در اینجا دستورالعمل های مفیدی برای سفر با چادر وجود دارد که از تجربه شخصی نوشته شده است.

نحوه انتخاب چادر مسافرتی

  1. انتخاب چادر

انواع مختلفی از چادرها وجود دارد: چادر برزنتی، چادر گنبدی، چند اتاقه، بادی، با میله های فلزی، چادرهای اعزامی بزرگ و …. افرادی که می خواهند چادر خریداری نمایید باید به چند نکته توجه داشته باشند تا انتخابی رضایت بخش داشته باشند.

نکاتی که در انتخاب چادر باید به آنها توجه کرد: وزن، اندازه، ساختار و قیمت است.

برای مشاوره تخصصی ما در مورد نحوه خرید چادر مسافرتی، به ویژه نحوه انتخاب بهترین چادر برای نیازهای خود، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نیازهای فضایی خود را تعیین کنید

خوب، چادرهای کمپینگ و مسافرتی زیادی موجود است. قبل از شروع، در نظر بگیرید که چند نفر در چادر می خوابند؟ آیا کوله پشتی و وسایل داخل می مانند یا بیرون؟ تعیین همه این موارد به انتخاب مساحت کف مناسب کمک خواهد کرد.

اندازه صحیح چادر

چادرها به صورت چادر 1 نفره، 2 نفره، 3 نفره، 4 نفره و … تبلیغ می شود. این اندازه نشانگر این است که چند نفر می توانند در یک چادر دراز کشیده در کنار یکدیگر قرار بگیرند. اگر قصد دارید از تخت خواب یا تشک های بادی استفاده کنید، به خاطر داشته باشید که این تشک ها فضای بیشتری از کیسه خواب را اشغال می کنند.

آیا شما نیز سگ خود را به کمپینگ خواهید برد؟ مطمئن شوید که چادری به اندازه کافی بزرگ برای دوست پشمالوی خود انتخاب کرده اید. همچنین به فضایی برای نگهداری وسایل خود فکر کنید. بچه ها با شما کمپینگ می کنند؟ آنها کوچکتر از بزرگسالان هستند بنابراین ممکن است فضای زیادی را اشغال نکنند.

چادر دوزی اصفهان

وزن چادر را در نظر بگیرید

همه خواهان چادرهای مسافرتی و کمپینگ سبک و جادار هستند. چالش شما به عنوان یک خریدار (و ما به عنوان چادرساز) این است که وزن و فضا با یکدیگر رویارویی می کنند. هر چه چادر مسافرتی جادارتر باشد، سنگین تر است. اگر برای کوله پشتی یا دوچرخه سواری به چادر دو نفره نیاز دارید، چادری را انتخاب کنید که چهار کیلو یا کمتر باشد. چادرهای کمپینگ که با کایاک حمل می شوند می توانند کمی سنگین تر باشند. و اگر با ماشین کمپینگ می کنید اصلا نگران وزن چادر ها نباشید.

چادرهای مسافرتی 3 یا 4 فصل

چادرهای کمپینگ 3 فصل (بهار، تابستان، پاییز) سبک وزن هستند و در هوای گرم خنک تر هستند. چادرهای مسافرتی 4 فصل (زمستانی) می توانند برف و باد شدید را تحمل می کنند. آنها معمولا همچنین سنگین تر و گران تر هستند. بسیاری از افرادی که در طول سال کمپ می کنند، یک چادر برای زمستان و چادر دیگری برای بقیه سال دارند.

اندازه کف چادر کمپینگ مناسب را انتخاب کنید

مساحت کف (اندازه گیری شده در متر مربع) اندازه چادر کمپینگ را به شما می گوید. اگر به فضایی اضافی نیاز دارید که برای نگهداری وسایل داخل آن باشد، یک چادر کمپینگ را انتخاب کنید که مساحت کف آن حداقل 2 متر مربع برای هر نفر باشد. برای کسانی که به دنبال چادر مسافرتی هستند که با (کوله‌پشتی‌ها، دوچرخه‌سواران) حمل شود. یک چادر کمپینگ که حدود 2 متر مربع برای هر نفر در موقع خواب ارائه می‌دهد، به خوبی کار می‌کند.

ارتفاع چادر را در نظر بگیرید

ارتفاع چادر کمپینگ از سطح زمین تا بالای نمای بیرونی چادر اندازه گیری می شود. برای محاسبه ارتفاع داخلی، 2 متر از “ارتفاع سقف” اعلام شده کم کنید. 1 متر معمولا برای نشستن کافی است. ارتفاع چادر به نوع استفاده نیز بستگی دارد مثلا اگر برای کوهنوردی و استفاده در ارتفاعات نیاز دارید باید ارتفاع از سقف کم باشد تا هنگام وزش باد و طوفان چادر منحدم نشود. ولی اگر خواهان استفاده در طبیعت و یا کمپینگ های مسافرتی هستید با توجه به تعداد افراد و نوع چادر، دارای ارتفاعات متفاوتی نیز می باشد.

سخن پایانی

در ابتدا از شما خوانندگان عزیز سپاسگذاریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به صورت کلی در مورد انتخاب چادرهای مسافرتی و کمپینگ توضیح داده شده که توسط چادر دوزی اصفهان با کیفیت بالا تولید شده است، تا اگر نیاز به تهیه این نوع از چادر ها را داشتید، بدانید که باید به چه نکاتی دقت کنید تا ضمن خرید عالی و به صرفه سفر خوبی نیز در پس رو داشته باشید.

و امیدواریم ابهامات شما را در زمینه انواع چادر مسافرتی روشن کرده باشیم و انتخاب شما را آسان کرده باشیم. فراموش نکنید که اگر برای خریدسایبان یا انواع چادر خای مسافرتی و پشه بند ها نیاز به استعلام دارید، می توانید با ما تماس بگیرید، خوشحال می شویم که به نیازهای شما رسیدگی کنیم.