انواع چادر های مسافرتی

انواع چادر های مسافرتی

انواع چادر های مسافرتی

مقدمه

چادر های مسافرتی در انواع مختلفی تولید میشوند برای مثال اتوماتیک و فنری و عصایی و هر کدام از آن ها دارای ویژگی هایی میباشد که درمورد آن در ادامه ی مقاله توضیح خواهیم داد . افراد به دنبال چادر هایی هستند که با کیفیت باشند و طول عمر بالایی داشته باشند که این امر بستگی دارد به مدل های چادر مسافرتی و همچنین برند های آن ها که مدل خاصی باشد یا برند خاص و معروفی باشد یا خیر . وقتی که از چادر های مسافرتی به درستی استفاده شود قطعا طول عمر بالایی خواهند داشت ولی اگر در حین باز و بسته کردن به آن توجه نکنیم و اشتباهی آن را باز و بسته کنیم قطعا خراب میشود و بلا استفاده میشود .فروشگاه تولید چادر مسافرتی آرش ارائه دهند ه ی خدمات فروش چادر مسافرتی در اصفهان  است .

چه چادری مناسب سفر است ؟

یکی از بهترین نوع چادر ها چادر های ضد آب هستند . آن ها از نوع عصایی و فنری و اتوماتیک ساخته میشوند و هر کدام از آن ها خاصیت و ویژگی خاص خودش را دارد . چنانچه قصد خرید چادر مسافرتی را دارید میتوانید با مراجعه به شرکت آرش تکنیک یکی از آن ها را تهیه نمایید . این شرکت ارائه دهنده ی خدمات چادر دوزی اصفهان و چادر ماشین اصفهان  است . شما میتوانید در انجا از فروشنده بخواهید که بهترین نوع چادر را به شما ارائه دهد با بهترین برند و بهترین پارچه دوزی و … . چادری که میخرید باید از لحاظ جنس پارچه و میله و … خوب باشد . زیرا در طبیعت هم باد هست و هم باران در این صورت شما به مشکل بر خواهید خورد . همچنین فروشگاه تولید چادر مسافرتی آرش ارائه دهند ه ی خدمات  چادر ماشین اصفهان نیز هست .

انواع چادر های مسافرتی :

  • چادر مسافرتی فنری

در صورتی که دوست دارید ارتفا چادر شما حداقل 2 متر یا بیشتر باشد حتما به سراغ این مدل بروید زیرا آن ها از ارتفاعات بالایی برخوردار هستند  و حتما مشخص کنید که این چادر را برای چند نفر میخواهید . این چادر محصول کشور ایران است و کاملا در ایران دوخته و پرداخته میشود . در این مدل چادر مسافرتی سعی کرده اند که از بهترین پارچه ی برزنتی استفاده کنند و از بهترین میله استفاده کنند و از بهترین پشه بند نیز استفاده شود تا دوام و کارایی بالایی داشته باشد . دور تا دور آن را بر پایه ی فنر تسمه کشی شده ساخته شده اند که این سبب شده است که  این چادر از دوام و کیفیت بالایی برخوردار شود . تایمی که باید برای باز و بسته کردن آن صرف کنید فقط یک دقیقه است . قطر دایره ی آن حدودا 80 سانت تا 100 سانت است و وزن بسته بندی آن از 6 تا 10 کیلوگرم است .

چادر فنری

  • چادر مسافرتی اتوماتیک

این چادر از بهترین چادر ها در دنیاست به طوری که باز و بسته کردن آن تنها یک دقیقه زمان میبرد . میله های آن از آلومینیوم مستحکم و مرغوب ساخته شده است که در بدنه ی آن به کار برده میشود و در بالای آن یک میله ی مرکزی قرار دارد که چهار شاخه یا شش شاخه است و عمل باز و بست به وسیله ی آن صورت میگیرد . این که وزن آن سبک است و به راحتی قابل حمل است باعث شده است که این نوع به پرفروش ترین ها در دنیا تبدیل شود . اندازه های تولید شده برای این مدل 2 و 4 و 6 و 8 و 10 نفره تعبیه شدهاست .

چادر اتوماتیک

  • چادر مسافرتی عصایی

این چادر یکی دیگر از بهترین هاست که با استفاده از بهترین نوع دوخت و میله های آلومینیومی و فایبرگلاس خشک ساخته شده است . این مدل هم دارای پشه بند و پنجره است و از بهترین زیپ و پارچه برزنتی ضد آب تعبیه شده است . زمانی که باید برای ساخت این نوع چادر صرف کنید 10 دقیقه است و این به نسبت دیگر چادر ها زمان بیشتری مییرد برای این که باید میله ها را در کناره های بدنه های آن جایگذاری کنید . این چادر بسیار در برابر باد و باران و …  مناسب و  مقاوم است .

چادر عصایی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *